……..

Cvijet kapi rijeke ispod mene protjece u ljepoti latica sunca
i ja ga zadrzavam odsjajem pogleda i stavljam na predvidjeno mjesto ,
za bozanstvena uzivanja , u sebe , u moj san i moje disanje .
Kako zajedno otjecemo , taj divni dragulj mojih ociju i ja ,
kao da u biseru pticjeg pjeva slavimo plavi miris , jer nestajemo
preplavljeni horizontom vrucih dodira tvog prekrasnog pejsaza .

Uzitak mi je postajati odraz tvog predivnog jezera , misao njegovih titraja ,
krosnja sveg lisca sto zanosom ljepote sumi iznad bistre vode tvog osmjeha ,
drhtati uzdahom pozude dok se sva ta voda slijeva dlanovima i prozirna nestaje .
Osjecam sve te vodene krugove kad se mojom dusom sire melodijom odvaznosti ,
kad me sustizu i pod mojim se nogama neprimjetno u zanosu valjaju ,
pretvarajuci tisinu u najljepsi sklad nasih tijela i misli ciji smo stvaratelji .

Usnama mi otpocinju tada rasti ruze , iz tih mirnih pupoljaka izlazi sretna ljubav ,
njeni prvi pokreti svom snagom mame zvijezde , oslanjaju se na njihov sjaj ,
upijaju tvoju svjetlost pretvarajuci moje ruke u uzarene grane sto se oko tebe svijaju .
Upisujem se povrsinom velicanstvenog ogledala , slazem obrise mojih mastanja
i sa njima u dubini jezera pocivam , unutar skoljki i u perajama riba , zapleten u alge ,
osjecam te podvodne dodire i u cistoj zjenici ljubavi se odmaram i nanovo stvaram .

S radosnom pjesmom svemira , kao naslada u tezini tvoje mjesecine ostajem ,
ti me prepoznajes i svakom mom drhtaju dodajes ples dijamantnih kapljica ,
sa svog obraza predajes vodu vjecnom moru i ono na izvoru duge pjenom progovora .
Zrcalimo se u tihim drhtajima srca , a njegovim otkucajima prikupljamo ritam srece ,
na kamenu pod vodom , ostavljamo jeku nasih izmirenih glasova i lijezemo ,
uranjamo u dubine , gdje sa beskrajnim pocecima radjamo nase blazeno konaciste .

Komentariši